Vloerenspecialisten kunnen vanaf nu gebruik maken van een nieuw online platform om opdrachten te werven. MyGo, zoals het platform heet, is zo gebouwd dat opdrachtgevers (consumenten en bedrijven) op basis van een afgestemd vraag- en aanbodsysteem aan elkaar gematcht worden. Geen match? Dan biedt het serviceteam uitkomst voor de opdrachtgever. MyGo in metaforische zin hetzelfde als een doos vol verschillende chocolaatjes. Er zit overal en voor ieder wat wils iets tussen. Zowel voor de consumenten als de bedrijven. Maar let wel; ze krijgen enkel die chocolaatjes voorgeschoteld op basis van hun eigen specifiek ingevoerde wensen.

Hoe werkt MyGo?
Via het online matchingsplatform kunnen consumenten en andere opdrachtgevers eenvoudig zoeken naar een dienstverlener in hun omgeving. Of het nu gaat om een spoedklus of een opdracht op de langere termijn, voor beiden kan de consument bij MyGo terecht: van vloerenspecialisten, hoveniers en advocaten tot fysiotherapeuten en schoonmaakbedrijven. “Waar je via zoekmachines vaak niet de geschikte bedrijven vindt, krijg je bij ons alleen resultaten die exact matchen met hetgeen je wilt laten uitvoeren,” vertelt de bedenker Kars Potze. “Je komt dus direct in contact met de dienstverleners die in aanmerking komen voor jouw specifieke opdracht. Komt de consument er toch niet uit, dan staat ons eigen professionele serviceteam, genaamd ‘MaxMyGo’, voor je klaar met passende antwoorden en/of oplossingen op álle vraagstukken.”

MyGo probeert niet enkel de vraag van consumenten te vergemakkelijken, ook dienstverleners kunnen zich tijd en geld besparen met dit nieuwe dienstenplatform. MyGo onderscheidt zich in de hoogwaardige techniek achter het platform en focust op een perfecte samenhang tussen vraag en aanbod. Ondernemers kunnen bij MyGo hierdoor exact de werkzaamheden selecteren die ze willen, en de communicatiekanalen waarmee ze benaderd willen worden. Hierbij biedt MyGo verschillende mogelijkheden zoals een offerte-aanvraag, rechtstreeks bellen met uw bedrijf of via ons eigen servicecenter of direct een afspraak inplannen.

Potze: “De ondernemer betaalt per contactverzoek, waarbij de prijzen afhankelijk zijn van de grootte van de klus, de regio en de slagingskans van de opdracht.” MyGo werkt op basis van ‘no cure no pay’, waardoor er voor de ondernemer geen vaste kosten bestaan. “De voorkeursinstellingen zijn per direct en naar eigen inzicht te wijzigen en men kan de dienstverlening op ieder moment pauzeren of stoppen. De ondernemer zit dus nergens aan vast.”

“MyGo biedt geen vergelijkingen maar juist oplossingen op maat”

Voor consumenten die een vloerenspecialist zoeken, kan Google in veel gevallen uitkomst bieden. Echter kom je via Google vaak uit bij bedrijven die een veelvoud aan diensten bieden en waarschijnlijk net niet de dienst die je als consument zoekt. Daarin biedt MyGo uitkomst. Het vraag- en aanbod-concept van MyGo onderscheidt zich ten opzichte van een algemene zoekmachine vooral, vanwege de directe beschikbaarheid van aanbieders of juist niet. Hierdoor weet een opdrachtgever direct waar, wanneer en op wie hij/zij kan rekenen. De prijs voor een gewenste opdracht kan men bij contact nader overeenkomen.

Feitelijk komt het hierop neer: stel je loopt als potentiele klant een speciaalzaak binnen met een gerichte zoekintentie naar een specifieke dienst en/of product. Je weet ongeveer waar je naar zoekt maar je wilt tevens de beste deal, op basis van prijs, kwaliteit- en betrouwbaarheid. Dan wens je optimale en deskundige service. Dit is exact de functie van het platform MyGo. Bedrijven geven zelf expliciet aan wat voor soort leads ze wensen te ontvangen. En consumenten worden op basis van enkele gerichte vragen doorverwezen naar hun gewenste zoekresultaten die perfect aansluiten op hun aanvankelijke zoekopdracht. Wanneer deze op ons platform binnenkomt zeggen wij eigenlijk: ‘Wie hebben wij aan geschikte bedrijven inclusief hun specifieke aanbod die op dat moment beschikbaar zijn voor deze consument en tevens bij hem/haar in de buurt?”

De bedrijven die matchen met de zoekopdracht worden dan aan de consument gepresenteerd. Deze kan vervolgens in contact komen met deze geselecteerde bedrijven door middel van een mail of telefonisch. Tenzij een bedrijf in kwestie zelf heeft aangegeven in hun portaal dat ze bijvoorbeeld niet gebeld willen worden, maar wel een offerte-aanvraag willen. Dan komt men in contact met ons eigen interne serviceteam. Een bedrijf krijgt telkens leads die zij willen zonder daar zelf iets voor te doen, maar puur door op ons platform te staan en de extra service die wij leveren. Een aangesloten bedrijf betaalt enkel voor een lead, maar ze hoeven er zelf niets voor te doen behalve een opdracht aan te nemen. Het is verder geheel kosteloos om op ons platform aangesloten te zitten.

Meer informatie over MyGo en aanmelden voor vloerenspecialisten.