Dit jaar viert Quick-Step het feit dat zij reeds 25 jaar een perfecte klik vormen met de wielersport. Passie, uitmuntendheid, innovatie en leiderschap verbindt Quick-Step met wielrennen. De gedeelde waarden en filosofie hebben geleid tot een succesvolle samenwerking van 25 jaar.

Waar Quick-Step voortdurend de grenzen verlegd om het beste vloerenmerk te zijn – een leider door innovatie en design, verleggen de wielerploeg en haar renners hun grenzen in de wielersport.

Dit feestjaar is een uitgelezen moment om het belang van partnerships te benadrukken. Quick-Step gelooft in langdurige relaties. Samenwerken en elkaar ondersteunen zijn de sleutel tot groei naar succes in de toekomst. Dit geldt zowel voor het team, maar ook voor klanten en collega’s.

De nieuwe trui die ter gelegenheid van dit jubileum is ontworpen is een verwijzing naar de legendarische Mapei-Quick-Step-trui uit 1999, gedragen door wielerhelden als Andrea Tafi, Johan Museeuw en Paolo Bettini. Het retro-shirt is een iconisch stuk wielergeschiedenis dat nog steeds wordt aanbeden en gevierd door wielerliefhebbers. De bekende blokken kregen een stijlvolle upgrade en accentueren niet alleen het Quick-Step kleurenpalet, maar symboliseren ook de evolutie van het iconische blauw dat door de jaren heen een constante is geweest. Het staat voor de evolutie die Quick-Step en de wielerploeg samen hebben gemaakt, als partners.

De trui is meer dan alleen een knipoog naar het verleden. Het staat symbool voor partnerschap en samen grenzen verleggen. De houtstructuur verwijst naar de lange geschiedenis als vloermerk, toonaangevend op het gebied van innovatie en design. De trui brengt verschillende “erfenissen” samen.

www.quick-step.nl