Vandaag ligt de nieuwe Vloeren Business Magazine op de mat. Een greep uit de inhoud:

Domotex 2019: De grootste vloerenvakbeurs van Europa staat voor een uitdaging: hoe houden ze exposanten en bezoekers vast van andere vloerbedekkingen dan karpetten? Desondanks was de sfeer in Hannover relatief optimistisch.

De Amerikaanse vinylfabrikant Aspecta zoekt samen met instituut ILFI naar een manier om chloorvrij vinyl vloerbedekkingen te produceren. Verslag van hoe twee partijen elkaar gevonden hebben. Ook gaan we op bezoek bij Leeuwenkamp woninginrichting. Jos Leeuwenkamp kent zijn klanten in de regio Haarlem goed. Hij weet precies waar ze naar op zoek zijn, adviseert en biedt volop service. Een beproefd recept voor succes, zo blijkt.

T&G Wood wil met behulp van een nieuwe campagne de detaillist helpen met consumenten richting een echte houten vloer te sturen. We zetten de voordelen van echt hout op een rijtje.

De Duitse vloerenfabrikant Meister heeft het succesvolle Lindura programma compleet bewerkt en aangepast aan de smaak en wensen van deze tijd.

Veel leesplezier toegewenst namens de makers. Ben je nog geen abonnee? Klik dan hier.