2021 is voor Cotap een bijzonder jaar. Het merk Floorlife viert zijn vijfjarig jubileum. Een feestelijk moment om in deze bijzondere tijd bjij stil te staan. Dit jubileum heeft Floorlife mede te danken aan de dealers en medewerkers die zich de afgelopen 5 jaar aan het merk hebben verbonden. Ter ere van dit jubileum is er een speciaal magazine uitgebracht voor Floorlife dealers. In dit magazine blikt Cotap terug op de historie van Floorlife en de digitale transformatie en vertellen dealers over hun ervaringen.

Floorlife is 5 jaar geleden geboren als reactie op de vraag vanuit de markt. Door de sterke groei van de productgroepen laminaat en parket was er bij de parketzaken dringend behoefte aan een eigen identiteit. Een vloerenmerk speciaal voor de parketteurs met een bijzondere collectie harde vloeren. Ambacht, vakmanschap en karakter spelen een belangrijke rol binnen het merk. Om een complete collectie harde vloeren aan te kunnen bieden werd ook Floorlife pvc aan het assortiment toegevoegd. Inmiddels staat Floorlife, met dank aan een enthousiast en kundig team accountmanagers, nu definitief op de Nederlandse parketlandkaart.

De laatste jaren is het merk Floorlife met een flinke (digitale) opmars bezig. Zo worden goederen met eigen Floorlife vrachtwagens afgeleverd en is er volop geïnvesteerd in de online bereikbaarheid. Onlangs is de vernieuwde website www.floorlife.nl gelanceerd, boordevol met vloeren en inspiratie.