Met ingang van 1 januari 2023, zal PPC de exclusieve distributie in zowel Nederland en België gaan verzorgen van de volledig vernieuwde Aspecta Essentials, Excellence en Contours LVT-vloerencollecties en het Allure Rigid Core programma. De Aspecta en Allure collecties zullen in het eerste kwartaal van 2023 in Nederland en België worden geïntroduceerd.

Marcel Kies, President HMTX Global (moederbedrijf van Aspecta en Allure): “We zijn trots op de nieuwe samenwerking met PPC. We zijn er van overtuigd dat de PPC-organisatie, met hun drive en uitmuntende verkoop- en logistieke kwaliteiten, onze gezamenlijke groeidoelstellingen voor onze merken Aspecta en Allure zal verwezenlijken.”

Aspecta’s global design- en marketing teams hebben de afgelopen twee jaren hard gewerkt aan een state-of-the-art design-, emboss- en tegel/plank formaat ontwikkeling, inclusief een volledig nieuwe brandidentity en communicatie strategie voor het toonaangevende merk Aspecta. De nieuwe Aspecta collectie bestaat uit meer dan 240 posities, en is verkrijgbaar in dryback-, Rigid Core Click- (SPC en Isocore/EPC) en Loose-Lay uitvoeringen en zijn geschikt voor zowel consument- en projectmatige toepassing.

Tijdens de komende Domotex (12 tot en met 15 januari), zal HMTX Global haar nieuwe Aspecta Essentials, Excellence en Contours en ALLURE Rigid Core collecties, naast een volledig nieuwe brand update, merchandising/POS concept en communicatie campagne, prominent presenteren.

“Wij nodigen onze Nederlandse en Belgische relaties van harte uit om een bezoek te brengen aan de Domotex beurs, waar naast het internationale HMTX Global salesteam ook het PPC verkoopteam aanwezig zal zijn”, aldus HMTX.