BerryAlloc breidt verder uit op de retailmarkt met negen nieuwe brand corners. De Belgische vloerenfabrikant doet dit in samenwerking met de volgende Nederlandse partners:

Yvonne Brok, Regional Sales Manager Nederland van BerryAlloc, is zeer tevreden: “Met deze recente realisaties staat de teller momenteel op 15 brand corners in Nederland. Deze brand corners dragen bij tot de merkbeleving en -zichtbaarheid van BerryAlloc op de Nederlandse markt.”

De brand corners zijn volledig op maat gemaakt voor elke individuele winkel. Tijdens de tweede lockdown hebben ze de kans gegrepen om hun inrichting aan te passen en nu de winkels heropenen kunnen ze hiermee uitpakken. De consumenten kunnen er het volledige productaanbod van BerryAlloc vinden: laminaat, high pressure floors, vinylplanken en -tegels en parket.

De winkeleigenaars zijn alvast tevreden over het resultaat en zien de brand corners als een mooie aanvulling op hun huidig assortiment. Frans Merkx, eigenaar van Vloerette, Lelystad (op de foto hier boven), deelde zijn mening: “Wij willen het beste aanbod vloerbekleding bieden aan onze klanten,” vertelt hij. “Deze samenwerking was een zeer waardevolle stap om onze doelstellingen te behalen.”

In het tweede deel van het jaar gaat BerryAlloc verder op zoek naar partners die zich bij het merk willen aansluiten, meer bepaald in de regio’s Groningen, Drenthe, Overijssel, Noord-Brabant en Limburg. Zo willen ze de landelijke dekking verder uitbreiden. Verder zijn er nog brand corners aanwezig bij deze vloerspecialisten: Vloerenwinkel.nl, Alfavloeren, De smaak van, Laminaat XXL, ActieLaminaat en Planck.