…en de Belgische onderneming, gestart dus in 1959 als textielproducent en nu bekend als B.I.G (Beaulieu International Group), wil dit diamanten jubileum groots gaan vieren. Allereerst door uitgebreid aanwezig te zijn op vakbeurzen : BAU in Beieren, Surfaces in Las Vegas, Domotex USA in Atlanta en Domotex Asia in Shanghai. Domotex Hannover slaat men dit jaar over, al geeft de fabrikant wel aan dat er mensen van het bedrijf aanwezig zullen zijn. Verder komen er nieuwe vloeren die inspelen op de veranderende markt (ik denk dan zelf aan nog meer modulaire customs voor de projectmarkt) en de fabrikant wil rechtstreeks contact met dealers en consumenten bevorderen. Ook dit past in een trend.

James Neuling, Vice President, Beaulieu Flooring Solutions ( naar eigen zeggen wereldwijd marktleider in kamerbreed tapijt), licht toe: “Het opbouwen van sterke relaties is altijd het hart van B.I.G. geweest. We willen tenminste 60 buitengewone momenten in 2019 hebben dat we dichter bij de klanten komen. Beurzen, roadshows, workshops, dealer events en heel veel interactie via social media.” B.I.G. gebruikt hiervoor FacebookLinkedInInstagramTwitter en WeChat.