Luxaflex Nederland neemt dit jaar voor het eerst deel aan Interieur Collectie Dagen (InCoDa), hét vakevent voor het totaalinterieur op gebied van vloeren, raamdecoratie, stoffen en wandbekleding. In samenwerking met de InCoDa-organisatie introduceert de marktleider in raamdecoratie bovendien een nieuw initiatief op de beursvloer: het Inspiratiecafé. InCoDa viert in 2019 het 10-jarig jubileum op zondag 15, maandag 16 en dinsdag 17 september in Evenementenhal Gorinchem.

Naar verwachting introduceert Luxaflex tijdens InCoDa 2019 ook de nieuwe collecties in een aantal commercieel belangrijke productgroepen. Jaap-Jene Langevoord (Marketing Manager Luxaflex Nederland) legt de keuze voor deelname aan InCoDa uit: “Het is goed om de vakhandel te voeden met creativiteit, inspiratie en smart thinking. Dat komt allemaal samen op de ambitieuze beurs InCoDa. De beslissing om onze relaties hier drie dagen lang te informeren en te inspireren was een logische.”

Naast het Inspiratietheater, is er nu ook het nieuwe Inspiratiecafé. Hier staat interactie en inspiratie centraal. In dit café ontmoeten bezoekers verschillende bekende bloggers, vloggers en stylisten. Zij geven praktische en exclusieve tips en tricks voor en over styling en trends. “Maar ook kunnen vakprofessionals hier inspiratie opdoen hoe ze anno 2020 hun bedrijf kunnen neerzetten op social media. Daarnaast leren ze u ook hoe u uw klanten kunt inspireren. Het Inspiratiecafé is voor zowel bezoekers als exposanten interessant. Ontmoet hier inspirators en kom in gesprek over nieuwe samenwerkingen. Eén kleine hint over de eerste influencer die binnenkort bekend wordt gemaakt is ‘witte styling voor iedereen'”, legt Gerard van Muijden, Marketing Coördinator namens InCoDa, uit.

Op het 10-jarig jubileum van InCoDa is Luxaflex niet de enige nieuwkomer. Ook Hamat, Interstil en Sunway maken hun debuut. Daarnaast hebben veel oud-exposanten zich weer ingeschreven, zoals Holland Haag, Interfloor, Moduleo, Kobe, Keymer, Koninklijke Peitsman, PPC, Concept & Companies en Zonnelux. Patricia Baum Accountmanager namens InCoDa zegt: “Er ontstaat een fantastisch, divers deelnemersveld. InCoDa is het snelste groeiende platform in de B2B interieurmarkt, die ontwikkeling krijgt een flinke boost door de komst van al deze prominente nieuwkomers.”