De nieuwste editie van Vloeren Business Magazine is onderweg naar u. Hierin leest u onder andere over:

  • Decora is klaar voor de Nederlandse vloerenmarkt: De Poolse vloerenfabrikant Decora had altijd al de Nederlandse markt in het vizier, maar vanaf dit najaar gaat het bedrijf met volle kracht proberen een plaats te veroveren tudden de huidige aanbieders
  • InCoDa 2022 voorbeschouwing: Op 11, 12 en 13 september vinden de Interieur Collectie Dagen (In CoDa) opnieuw plaats in de Evenementenhal in Gorinchem. Inmiddels heeft deze jaarlijkse beurs voor vloeren, raamdecoratie, wandbekleding en interieurstoffen zich genesteld als het trefpunt van de branche waar interieurprofessionals, leveranciers en branche gerelateerde partijen elkaar tegenkomen en hun kennis en netwerk vergroten.
  • BerryAlloc Les Iconics: De nieuwste parketcollectie van BerryAlloc luistert naar de naam Les Iconics. Les Iconics weet het karakter van oud parket te vatten in een vloer van samengesteld hout met moderne prestaties.
  • Tien jaar Gilde gevierd bij Flamingo Parket: Op vrijdag 1 juli vierde het Gilde van Gediplomeerde Parketleggers het tienjarig bestaan bij Flamingo Parket in Barneveld. Rond de 40 leden van het Gilde kwamen voor een boeiende rondleiding door het nieuwe fabriekspand van Flamingo Parket dat op 1 mei in bedrijf is gegaan.
  • Moso als volwaardig en duurzaam bouwmateriaal: Meer dan twee jaar na de noodlottige brand in 2020 kijkt Moso, dat marktleider is in bamboe vloeren, plaatmateriaal en gevelbekleding, uit naar de viering van het 25-jarig jubileum volgend jaar. In een nieuw kantoor met een nieuw magazijn. Rolf Bakker: “We hebben een breed vizier en zijn actief op meerdere markten. Dat heeft ons gered. En het begrip en vertrouwen van onze klanten en de loyale aandeelhouders.”

Veel leesplezier. Ben je nog geen abonnee? Klik hier voor een abonnement.