COREtec vroeg aan Robert Veerman van Wonen Aan Huis in de Amsterdamse Villa ArenA waarom hij zo tevreden is over de collectie van het Belgisch-Amerikaanse vloerenmerk.

1) Waarop letten klanten/aannemers/schrijnwerkers/architecten/voorschrijvers bij hun aankoop van vloeren ?
“Klanten letten ten eerste op materiaalkeuze, wat past goed bij mijn interieur? In welk product kan de klant zich het meest vinden?”

2) Wat zijn belangrijke producten voor uw bedrijf ?
“Wij zijn een totaal ontzorger. Ieder product in mijn winkel is belangrijk, omdat elk product een rol speelt in de totale ontzorging van een klant. Vloeren, raamdecoratie en kasten op maat zijn dan cijfermatig wel de grootst verkochte productgroepen. Daarbij zie ik ons hoge
kwaliteits en service niveau ook als een productgroep binnen ons bedrijf omdat ik dit twee hele belangrijke punten vindt tijdens een opdracht en vooral nadat de opdracht is uitgevoerd.”

3) Wat zijn de specifieke voordelen van COREtec® volgens u ?
“Het gemak van het leggen zonder te hoeven egaliseren. Het click en klaar concept spreekt veel mensen aan. Tevens het voordeel van 10db geluidsreductie zonder daar een geheel ondervloersysteem voor te hoeven gebruiken spreekt veel mensen direct aan.”

4) Sinds wanneer verkoopt u COREtec® ?
“COREtec staat nu ongeveer 2 jaar in onze showroom.”

5) Wat is het belang van een product als COREtec® voor uw winkel ?
“Het breidt mijn collectie in pvc vloeren met een click kwaliteit enorm uit met zeer goede dessins. PVC vloeren zijn in onze winkel het meest verkocht en het is heel fijn een merk in de huis te hebben om daarmee het type klant dat graag of niet anders kan dan clicken te kunnen
voorzien van een prachtige vloer.”

6) Spelen “vintage” en “visgraat” een hoofdrol in 2021 ?
“Van alle vloeren die we verkopen is ondertussen 50 procent vloeren met een visgraat motief. Visgraat leeft op dit moment enorm, mede omdat er veel aandacht aan gegeven wordt in diverse programma’s en in betere woonbladen.”

7) Fabrikanten stellen alles in het werk om de plaatsing van vloeren te vereenvoudigen. Kliksystemen in alle soorten vloeren zijn daarvan het bewijs. Wat is de toegevoegde waarde van een professional als doe-het-zelvers het allemaal eventueel zelf kunnen?
“Door de druk op de markt is het soms moeilijk mensen snel te helpen. Agenda’s van de stoffeerders lopen maanden vooruit al vol. Het voordeel van de COREtec vloeren is dat een beetje doe het zelver dit makkelijk zelf kan leggen. Ik kan dus toch mijn vloer verkopen en loop hierdoor minder omzet mis.”

8) Wat is de toegevoegde waarde van uw bedrijf voor de klanten?
“De complete ontzorging die we bieden aan klanten met een verbouwing of nieuwbouw woning. Klanten kunnen bij ons een complete inrichting kopen van een vloer, wandafwerking, inbouwkasten en deuren tot raamdecoratie en gordijnen. We meten in, plannen alles zo voordelig mogelijk in, maken gebruik van vakstoffeerders en garanderen een hoog serviceniveau.”

HyperFocal: 0