Het Belgische merk Floorify meldt: “In de winkelruimte van NTU Utrecht, loyale Floorify partner sinds jaar en dag, opende de Belgische vloerenfabrikant begin augustus haar eerste Instore belevingswinkel. Een nieuw uniek winkelconcept van maar liefst 150 m² op een van de drukstbezochte woonboulevards van Nederland.”

Floorify wil zo de klantenbeleving naar een hoger niveau tillen. Samen met partner NTU Utrecht zet het Belgische vloerenmerk hiermee hard in op een persoonlijke, lokale merkbeleving. Consumenten kunnen aan de hand van interactieve testjes de vele voordelen van een Floorify vloer zelf ontdekken. Verder kunnen ze hun favoriete vloeren zien én voelen op groot oppervlak en kunnen ze aan de hand van live plaatsingsdemo’s ondervinden hoe de vloer geplaatst wordt.

Met deze vernieuwende aanpak koppelt de Belgische vloerenproducent een sterke digitale strategie met fysieke winkelpunten waar persoonlijk advies op maat en beleving van de vloer centraal staan. “Samen met onze partners denken we een gepersonaliseerd concept uit waarbij de klantenbeleving in hun winkel op een interactieve manier geüpgraded wordt”, aldus Marie Callens, marketingverantwoordelijke bij Floorify.

“Deze nieuwe locatie bij NTU Utrecht is de perfecte plaats om onze Floorify klanten te ontmoeten en te inspireren. We kijken dan ook heel erg uit naar de officiële opening tijdens het eerste weekend van oktober”, aldus Floorify.