Reden voor een feestje in Coesfeld: de Online Brand Store van Parador, die in juni van het afgelopen jaar werd gelanceerd, heeft nu in de categorie Bouw en Onroerend Goed de 3e plaats behaald in de Duitse wedstrijd voor online communicatie (DPOK).

Met de Duitse prijs voor online communicatie eren het vaktijdschrift Pressesprecher en het Berlijnse media-competentiecentrum Quadriga jaarlijks bijzondere prestaties op het gebied van digitale communicatie. Uitstekende projecten, professionele campagneplanning en toekomstgerichte digitale communicatiestrategieën waren belangrijke factoren voor de toekenning van de prijs, die het bedrijf uit Coesfeld dankzij zijn interactieve POS-tafel in 2018 voor het eerst in de wacht wist te slepen. “Ook dit jaar hebben weer veel bekende bedrijven en bureaus zich aangemeld voor een prijs in de bijna 50 categorieën, dus we zijn des te trotser dat we nu deze bronzen rang hebben behaald. Vooral omdat het concept en de realisatie van de nu onderscheiden Online Brand Store voor een groot deel in-house tot stand zijn gebracht”,
vertelt een verheugde Birgit Kunth, hoofd Merk, Marketing en Communicatie bij Parador.

Met de nieuwe Parador Online Brand Store, die in juni 2020 online is gegaan, ontwikkelde de onderneming op www.parador.de een nieuw
e-commerce-platform, dat een directe winkelervaring voor de eindklant multi-optioneel combineert met het directe bedrijfssucces van de detailhandel. E-commerce, advies, service en inspiratie worden in de Parador Online Brand Store door innovatieve toepassingen en tools gecombineerd tot een holistische merkbelevenis. “De innovatieve kracht van Parador wordt eens te meer bevestigd door de onderscheiding met een German Brand Award”, vervolgt Birgit Kunth.